|
|
|
|---|---|
|
Japps jag är totalt biltokig och är fullt medveten om den saken. Skaffade mig en 325im -89 för ca 2 månader sedan men nu har jag blivit sugen på en 635:a. Har i och för sig alltid tyckt den bilen varit läcker men vägt fördelar och nackdelar mot varandra och fastnade sedan för 325:an. Jag är jättenöjd med den bilen alltså och den går fint och är rolig att köra men 635:an är ju sååå läcker! Nu så får man ju betala en hel del för en sådan trotts ålder, vill ha en från 83 upp till max 85 års modell. Nå vad tycker ni? Ska jag behålla 325:an eller byta? Vad skulle ni gjort? Jag är alltså inte gjord av pengar så den får inte bli så mycket dyrare att äga heller. //Ric Wraaaaooom | |
Jompa |
Lyssna till dig själv (du låter som ett barn i en godisaffär) Jag tror inte du kommer att bli nöjd förrän du skaffat en 635:a så mitt råd är. GO FOR IT!!!! Hälsningar Jonny |
|
Ric: Vis av egen erfarenhet (bytte min 318i cab 97:a efter 4 mån till nuvarande pga avsaknad av sexcylindrig BMW..) så tycker jag man ska gå efter vad man känner och inte alltid vara så förnuftig, man lever bara en gång trots allt..:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
Abbis75 |
Var bor du kontakta mig för ev byte..... abbis75@hotmail.com |
|
Abbis75: Äger du en stulen bil?? biltjuv där.. :-)) önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Ric: Satsa på att skaffa dig en 635:a, som robgus säger så lever man ju bara en gång! Länk |
|
|
Hehe jo visst ni har rätt men nu är det så att jag har haft 8 bilar sen jag tog körkort för ca 1,5 år sedan, byter jag igen så slår väll familjen och polarna ihjäl mig eller om jag har tur så fixar dom väll bara på mig en sån där mysig tröja utan ärmar och slänger i mig i ett mjuktrum med maddrasserade väggar :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Skit i vad de tycker. Jag har haft ca 25 bilar på två år och visst får man höra en del men man måste ju hitta den bil man trivs med kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.