|
|
|
|---|---|
|
HÄR ÄR RIKTIGA BILDER PÅ NYA M3:AN! SLUT PÅ ALLA SPEKULATIONER I PHOTOSHOP ETC! Länk | |
| Länk | |
| Länk | |
|
Härlig "muskelpuckel" på motorhuven, Inte helt olik gamla nostalgi muskelklassiker från förr... Jag är ingen fan av E92 design men i M3 utförande kommer alla linjer på plats. Mvh. Leffo |
|
|
Hoppas BMW släpper någon fräck specialfärg också till denna generation M3:or så som tidigare tex. Dakargul (E36) och den där koppar/guld/gula metalliclacken som vissa M3 E46 har. :) Leffo |
|
| Länk | |
|
"HÄR ÄR RIKTIGA BILDER PÅ NYA M3:AN! SLUT PÅ ALLA SPEKULATIONER I PHOTOSHOP ETC!" Känns som du slog in öppna dörrar, finns flera trådar tidigare med bilder från Geneve. Dessutom är detta sannorlikt inte heller den slutgilgiga designen. Tycker inte designen är klockren men ljudet från den högvarviga V8:an är underbart! |
|
|
I nya nr av Teknikens Värld så pryder den framsidan.. Tycker personligen den ser lite "tam" ut.. Mvh Jimmy |
|
|
Jo rätt ok fast jag gillar E-46an bättre än så länge . Det borde väl vara bredare mellan ändrören bak med tycker jag . Henrik Larsson M som i Motor |
|
|
Varför har dom snott fälgarna från CSLn? Ratten ser riktigt kramgo ut......... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.