|
|
|
|---|---|
|
Jag ska lacka om min Bmw 850 och kan inte bestämma mig om vilken färg jag ska ha på den. Har funderat lite på Lamborghini orange? Har ni några ideer på färg som skulle kunna passa på 850? | |
|
Mina favoriter är brilliantröd, diamantsvart, tobagoblå, rubinröd och calypsoröd. MEN! jag skulle nog ändå välja orginalfärgen. |
|
|
tja jag ska också lacka om min är svart metallic men den är risig ,smårepig och flammig och almänt nedgången lack . men jag tror jag väljer orginal färgen eller någon sort utav det svarta sortimentet . Mvh pål |
|
|
Tycker som inlägget ovan här att nån utav de klassiska färgerna gör sig bäst på 8-serien. Att lacka den i nån nymodig flashig färg är att förstöra denna modell anser jag, och du ville ju ha idéer :) Men du ska ju självklart göra det du tycker blir snyggast. |
|
|
VIT!:P |
|
betriebsanleitung3 |
Diamantsvart. |
|
Hmm Lamborghini-orange - kul tanke Personligen hade jag valt en färg som INTE är 8-serie orginalfärg, MEN inte en färg som är anstötligt skrikig utan som är SNYGG och som är lätt att behålla djup lyster i... Bara att leta fram alla gamla tidningar med sjusta bilbyggen - de brukar ha valt färg med stor omtanke på sjust slutfinnish |
|
|
Det blev orginalfärgen calypsoröd... |
|
|
Bronzeguld |
|
|
Här en länk till alla färgkoder till 8 serien Länk / Peter |
|
|
Bronzeguld Mörkgrå |
|
|
Som sagt, det finns inte många bilar som gör sig bra i knallgul eller lambo-orange, dessvärre är E31 inte en av dem. Jag gillar personligen silvermetallic på BMW i övrigt, men det inte om jag skulle gilla det på E31. Mauritiuzblåmetallic är ett säkert kort. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Min är Daytonaviolett,mycket läckert |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har sett en E31:a i Dakargelb (gul)! Och den var riktigt läcker!!!! Denna färg ihop med Alpina 20" ,skulle det nog verkligen finnas risk att vrida nacken ur led, om den gled förbi mig!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.