|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en X5 -02 med ett mycket trist fel på min 16:9 monitor (högra knappen, som man gör alla val med, funkar inte som den ska. Trycka funkar men när man vrider hoppar den bara fram och tillbaka mellan två "Rubriker"). BMW har undersökt och säger "byt till nytt = 25 000 kr + arbete". Med tanke på förra inlägget - törs jag handla på ebay? Har hittat den här: Länk Ser ut att vara samma säljare. Någon som har erfarenhet och vet vad jag ska tänka på? Det står i annonsen: Boardmonitor controles the following modules: * CD Changer * TV * Radio * Navigation men den borde väl även visa de övriga "Rubriker" jag har i menyn nu (Inställningar etc)? Tacksam för alla tänkbara råd. Kanske någon som känner till någon som törs ge sig på att laga den? Mvh Uffe | |
|
Säljaren verkar ju seriös med 472 affärer gjorda och en positive feedback på 99,6%. Jag skulle nog vågat köpa av honom. mvh |
|
|
xfem! Det är nog inga problem med själva köpet. Men du måste veta om den passar till din bil. Kolla artikelnumret. Mejla säljaren och fråga om det är repor i skärmen eller om den är i nyskick. Jag hade ett märke i den skärm jag köpte. Sen har jag sett att vissa från Litauen sätter ut priset i pund i stället för Euro. Det ser ju billigare ut men är dyrare. Det verkar som om objekten med pund går för mer pengar i Svenska kronor. Ha lite tålamod det dyker hela tiden upp ny objekt. Lycka till! |
|
|
Kolla med Hafrse på ebay, han finns i sverige. Länk /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.