|
|
|
|---|---|
| E ute efter en M-bil igen efter att ha sålt min kära M3a... Nån som vet nåt ang M5 -92a i skåne för 55k som ligger inne på annons här på AP.. Fick inte ordning på länken :( Tacksam för snabbt svar då ja e i köptagen... | |
|
Den här? Länk Blogg:M3Länk |
|
|
Japp! Den e d.. Nån info?? |
|
| fråga seven_ om den bilen.. | |
| Ok.. seven_ ; vet du nåt ang denna M5a??? | |
| skriv i hans gästbok om du vill ha säkert svar | |
|
Köp denna istället..Då vet du att det har suttit en kung bakom ratten..=) Regnr: PRS666 Färg: BLÅ Fabrikat: BMW M5-4 Årsmodell: 1992 Fordonsslag: PB Chassinummer: Senaste EU-regbevis: 00000000 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2006-10-30) Antal ägare: 2 Datum för första reg.: 1992-06-10 Producentansvarig: I trafik första gång: 1992-06-17 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej |
|
|
Är PRS till salu?? /Z-motor |
|
Gemini__ |
Tvivlar på att den är till salu, hoppas inte för nuvarande ägaren är seriös. Synd om den skulle hamna i fel händer menar jag. Mvh: Thomas |
|
Gemini_! "Synd om den skulle hamna i fel händer"........??! Hoppas du ej syftar på mig nu för ja har bara mina BMW som rena entusiastbilar o behandlar dom därefter... Alltså som dom guldklimpar dom e!! :) |
|
Gemini__ |
Nej, nej inte så jag menade!! Ser att det kan tolkas så nu när jag läser det, sorry. Menar bara rent allmänt att det är synd om knugens gamla vagn skulle komma ut på marknaden då den är i kanonskick och redan har en ägare som tar hand om den väl. |
| Hehe.. trodde inte du mena så heller men d "lät" inte bra.... ;) Ingen annan som har nån fin M5 E34 eller M3 E36 här på forumet som ska avyttras?? Har abstinens DAGLIGEN sen ja sålde min förra i november... | |
| funderar på att sälja min m5-92 i original skick | |
| funderar på att sälja min m5-92 i original skick | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.