AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
609

Någon vänlig BMW ägare i Uppsala / Navi cd-läsare till en E39 -99, tror det är MKII

Ma
7
Madtias
540ia Touring -99
Tjena! Jag hoppas nu på detta mycket mycket bra forum för BMW-ägare kan hjälpa mig. Jag undrar om det är någon vänlig person som skulle kunna hjälpa mig. Är det någon med en E39 som skulle kunna "låna" ut sin cd-läsare (i Er närvaro såklart), så jag kan testa om det är den det är fel på innan jag köper en beggad, som sedan kanske inte funkar. Funderar på att köpa en på tyska E-bay. Men skulle vilja vara säker på att det är den det är fel på. // Mattis
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Försök att få tag i Navigurun "George" på din hemmaplan han bruka repa läsare och kan även ha nån att byta med.
Länk

///MVH Hasso
Länk
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Madtias:
Om det inte löst sig innan helgen kan jag nog hjälpa dig, fast jag har för mig att jag har MKIII i min bil.
Ma
7
Madtias
540ia Touring -99
Tjaba!

Det kommer inte att lösa sig innan helgen, den är DÖD :-)
Jag tror inte det kommer att funka med en MKIII:a, men man kan ju prova om du har möjlighet.

Tack och bock!
Ma
7
Madtias
540ia Touring -99
Hoy! Fick tag i en beggad MKII på tyska Ebay. Hoppas att den funkar när den kommer med posten.

Tack för support

Mattis
Ma
7
Madtias
540ia Touring -99
Hallo igen!
Nu har jag införskaffat en beggad naviläsare från tyska Ebay.
Den verkar funkar, vad jag vet, men ingen bild kommer upp i rutan.
Är det möjligtvis nån som vet mer, killarna på U-a Bilradio visste inte, utan att riva hela skiten.

Tacksam för svar!

Hasso, jag hörde aldrig av George!!??

Mattias
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Ingen bild alls eller saknas endast GPS i skärmen?
Ma
7
Madtias
540ia Touring -99
Yep! Ingen bild alls. Ruckar man lite på kontakterna i bak, rosa och blå så kan det blinka till i skärmen. Men nej, ingen riktig bild alls.

Mattias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.