|
|
|
|---|---|
| bara en bild förtillfället men ser ganska lovande ut Länk | |
| Speciellt med 18". | |
| snygg bil till frugan+all lull lull... | |
|
Jag har beställt en 120d 3-dörrars, med leverans i mitten på maj. Det blev en montegoblå med advantage-, comfort- och dynamicpaketen samt lite annat "lull-lull". Nya 3-dörrarsmodellen tycker jag är en riktig fullträff designmässigt! Betydligt smidigare look än 5-dörrarsmodellen som nästan vill se lite för "köttig" ut baktill... |
|
|
Jag har också beställt en sådan. Safirsvartmetallic 120d med M-paket, lemonfärgat läder. Jag håller med om att den är snyggare än 5-d. Den har fått lite mer coupéliknande drag. Men även den nya 5-dörrars har ju fått ett lyft i och med den nya inredningen. Någon som vet när BMW tänker uppdatera sin hemsida med den nya modellen. På bmw.uk.com kan man redan nu bygga sin egna 3-dörrars, men inte på bmw.se Mvh Johan |
|
|
Nu ringde precis säljaren och meddelade att svart inte längre går att välja till 1-serien... skit. Så...då är det alltså dags att välja en ny färg. Jag vill fortfarande ha Lemon-färgat läder. Det som finns till nya 1-serien med m-paket är följande: vit karmosinröd titansilver sparkling grafit lemansblå ...vilken hade ni valt? Nu lutar det mest åt lemansblå för min del. Tror ni det kan vara snyggt med Lemon-läder till den färgen? Någon som har bilder på en bil med samma kombination? Det behöver såklart inte vara just en 1-serie, men det är ju inte nackdel om det är det. Mvh Johan Damberg |
|
| Jag hade valt mellan titansilver och lemansblå. | |
|
här kommer en länk med massa bilder på den röda med m-paket, en vit och en blå 1;a med 3-dörrar samt en 5-dörrars 1:a... måste säga att 1-serien ser väldigt bra ut nu men varför har bilarna med m-paket dem gamla njurarna??? är det någon som vet?? Länk |
|
|
Jättekonstigt? Har just beställt en och kommer att känna mig lite lurad om jag bara får en "halv" facelift.. Inte för att det spelar nån roll utseendemässigt men ändå.. M v h |
|
| Njurarna skiljer sig åt när man bygger bil på bmw.de också. | |
| med lemon skulle jag definitivt inte välja vit, röd eller silver på karossen... grafiten är ju kanske snyggast ihop med den inredningen (efter svart)... å andra sidan tycker jag att grafit är mycket bättre än svart på ettan - men det är ju en smaksak... | |
|
Hmm... Det är svårt att välja... Jag kan bara inte förstå varför de har tagit bort svart lack. Märkligt. Någon som vet varför man inte får m-aerodunamikpaketet på bilen när man väljer diesel i england? Alltså på www.bmw.uk.com Man får allts som ingår i paketet utom spoilers, kjolar m.m. Väljer man däremot en vanlig 120i så ingår dessa. Jag har blivit lite orolig för att det är lika dant i sverige. Någon som har info om det? Mvh |
|
Forrest |
Det har aldrig gått att beställa solid svart med M-paket. Konstigt men sant. //S// |
| Jag menade iof svart färg rent generelt. Tidigare fanns ju safirsvart, vilket var vad jag hade beställt. Nu är jag tvungen att välja någon annan färg. =( | |
|
Konstigt det där med safirsvart...här är ju en sådan som är en 2007-a...: Länk Jag röstar på antingen Sparkling Graphite eller LeMans-blå...jag tror bägge dessa är snygga ihop med Lemon-läder... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Håller också på LeMans-blå eller Sparkling Graphite ihop med Lemon. Bli mycket snyggt! Själv har jag valt Titansilver med standard M-sport inredningen. Fast jag överväger faktiskt dem nya mörkgråa trälisterna Poppel Maser Grau, då jag tycker att silverfärgade lister sticker ut för mycket. Dem går att se på bmw.de. Fast det kanske är lite för kitchigt? M v h |
|
|
HÅller med ang trälister - känns som om det är på G att komma tillbaka faktiskt. Dock tveksam till om någon får en leverans av 1-serie i maj, då den inte börjar produceras förrän vecka 22 som 3-dörrars... och sen 4-5 veckors produktion på det... |
|
|
Haha... ja, läser man lite mer noga så känner man ju igen konfigurationen! Hej på er vänner! Ni som känner er träffade känner er träffade - de andra fattar nog inget alls! :-) Nåja - VIT tycker jag ni skulle valt - men det vet ni redan - och med M6ans fälgar så är det inte något som blir snyggare - se själva: Länk |
|
| två stora intressen i livet summeras på youtube! Fint mansson... =) | |
|
Det är väl inte för inte man är YouTube-addict...;-) Filmer är till för att spridas till likasinnade! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.