|
|
|
|---|---|
gretzky |
Någon som har tips på ett enkelt sätt att få bättre bottenvrid i en 320 e36 -92 alltså utan vanos? Helst inga större eller kostsamma ingrepp. Tack på förhand! dieseldoris |
| Det finns inget enkelt sätt, och så enkelt var det med det. Det "enklaste" är trimchip men ger inte mycket effekt på en vanlig sugmotor utan ens vanos. Tyvärr. | |
|
Kan tänka mig att M52-insuget ger mer bottenvrid. Mvh Anton |
|
|
lustgas Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Extraktorgrenrör ger bättre bottenvrid!och högre utväxling på bakaxeln ger bättre acceleraration. MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Vi verkar tolka "inga större eller kostsamma ingrepp" lite olika ser jag :) | |
|
Draven> Mjo men att säga så är att fråga vart hittar jag en Billig Ferrari FXX" ;) Antingen så lägger man massa pengar på bilen och lever med att de kan rasa och ha pengar mm för det. Eller så köper man en bra stereo :) __ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
Jag har ett extraktor grenrör till salu.. kolla PowerBörsen / Mvh Jimmy |
|
|
Kolla om du har plats o ställa fram insugskammen lite? o mappa den? men billigaste e nog o spara o hitta en 2,5 motor för ca 5000:- mappning kostar lika mkt.... annars finns det inga genvägar direkt till något vettigt... Mvh |
|
gretzky |
Tack för tipsen alla, skulle vilja veta var "robber" hittar en ferrari för 5tkr :P. Har hittat utbytesmotorer av alla möjliga slag kompl med drivlina, men om man ändå ska öka effekten e de lika bra o göra de ordentligt på en gng. Så jag får väl dras med bilen som den e ett tag o köpa en m3 lr liknande senare. dieseldoris |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.