|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått ett mystiskt fel på bilen! Höger heljus lyser hela tiden oavset motor eller tändning påslagen. Jag fick koppla ur lampan för att kunna släcka. Är det någon som varit med om detta förut? Och vad var i så fall felet? Kan det vara den berömda ljusmodulen som spökar? Bilen är en 525tds -98 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jepp. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Man65: Har du bestämt dig för att laga? Om du ska inhandla så kanske vi kan kompa på köpet för jag har precis samma fel! Gick igenom bes med nödrop men nästa år går det nog inte. | |
|
Jag vet inte! Har varken tid eller ork att grotta ner mig i bilen allt för mycket just nu. Sedan så verkar det bli allt mer fel på ljusmodulen. Nu fungerar inte vänster halvljus heller. Och dimljusen har börjat att flimra konstant också. Så det verkar som om den är helt slut. Jag kommer nog att bita i det "sura..." och byta ut den till en ny! |
|
|
Jag gjorde denna reparation mha en alternativ komponent som sade skulle fungera. Dock har mitt högra ljus nu slocknat helt och hållet istället. Detta efter att ljusmodulen lagats och fungerat i 1000 mil. Någon som varit med om det? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.