AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.408

Le Mans Blå M5-01 från Novation

ma
5
malibu59
Alpina B7-2006
BMW 316 -01
Jaguar XJ8-99
Oldsmobile 88-57
Buick Riviera -65
Porsche Cayenne Turbo S- 06
GMC Van -95
4xSaab 96 -60-62-63-64
Hej BMW vänner.
Jag är 2;a ägaren på en svensksåld M5-01. SLZ 842 Le Mans blue in o utv, såld av Novation Uppsala.
Köpte den våren 2003 och hade då gått 4000 och idag har den rullat ca 6500 mil mao kör jag mycket lite och ingen vinterkörning.
Nu till min fråga.
Kommer någon av Er ihåg min bils öde mellan reg, hos Novation 5/5-01 till första ägaren/brukaren Nov,01 då den såldes till HUdiksvall
Vid en ev, försäljning är det svårt för mig att påstå fulldokumentation när första halvåret saknas, stod den i skyltfönster eller gick som demo med bus osv? Jag gjorde före köp en stor M-test med pos, result,
Hoppas någon i vårt avlånga land kommer ihåg bilen (hjälper doltdrag?)
1:a ägaren drog snöskotersläp till fjällstugan där av draget, Blå M5 med släp?, tänk efter.
Är fullt nöjd med bilen o ingen vanos/diesel ljud vid kallstart.
Dåligt samvete för bilen pga 9 entusiast bilar på gården sommartid och samtidigt är inte min förarskicklighet i relation med vad bilen kan prestera.
Blir bilen sågad på forumet behåller jag bilen o njuter vidare, har nämligen ingen anledning att lura någon medvetet och sv,sålda 01 med idag 6500 kanske inte växer på träd om 5år och då jag kanske hunnit åka tot,8000mil.
Tacksam för alla svar, jag vet många har full koll.
Mvh
Henrik

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.