|
|
|
|---|---|
|
Är detta fysiskt möjligt? Har nämligen hittat en uppsättning sköna 18" mackor (som suttit på en E36:a) till min nyinköpta E32 750 som hade dem hemska orginaltallriksfälgarna vilka jag anser vara dem genom tidernas mest smaklösaste designmessigt. Så det vore ju löjligt trevligt om det fungerar, om inte annat med spacers eller nåt. MVH Robban B | |
|
Går att få dit med spacers, men sök Länk så får du läsa om nackdelarna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vad ska jag söka på? Har försökt söka men inte hittat nåt speciellt. Nåt tips? MVH Robban B |
|
|
Läs t ex: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Som sagt, det fungerar med spacers, jag kör själv med 18-tummare från E36 på min 730. 4 spacers och 20 långa hjulmuttrar kostade drygt 1800. Jag har inte haft några problem eller märkt någon skillnad när jag kört med spacers jämfört med originalhjulen, men andra personer här på forumet tycks ha haft problem med vibrationer när de kört med spacers. Mitt råd är att lägga de 1800 kronorna på fälgbudgeten och hitta fälgar som passar från början, för att vara på den säkra sidan. ///Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.