|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har lagt ut en filmsnutt på mitt sportsystem från Spark.Lämna gärna komentar. Obs bilen är varmkörd jag varvar aldig över 3000rpm innan full temperatur. Länk |
|
|
här är en annan V8 med dubbelt avgassystem:-D Länk |
|
|
det är ju många som har funderingar på sina avgassystem så jag tänkte bidra med lite material från min bil.. (googlar man på "sportavgassystem bmw" dyker denna tråd upp så därför skriver jag här istället för i någon av dom 1000 andra likadana trådarna..) original avgassystem med borttagen bakre ljuddämpare.. Länk mockup på det nya systemet.. 300cpi kattar från biltema, ljuddämpare från simons.. Länk Länk Länk systemet byggt och klart för montage.. bakre ljuddämpare ej med på bild.. Länk Länk film på det nya avgassystemet.. Länk så här ska man INTE bygga om man är rädd om hörseln.. låter HÖGT! större ljuddämpare ska dit.. dock finns det inga tillräckligt stora ljuddämpare som passar så det blir till att modda (som vanligt).. och ja, sportkattar ger en liten effektökning.. motorns effektiva register känns breddat både uppåt och neråt.. jepp, så kan det vara.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.