|
|
|
|---|---|
|
Länk om nån vill se detta live | |
| kolfiber tak =)) .. men gud vilka fula sido backspeglar :( | |
|
Länk Länk |
|
|
Hittade en bättre länk med fler bilder: Länk |
|
|
Mycket bättre bilder: Länk |
|
Lars Jakobsson |
Ja, tvyärr...inget om prestandan? |
|
"Some guys at the show are reporting ''Rumours of leaked paperwork at Geneva this morning already say 4.0L V8, 440 HP, 330 kW, 440 N.m 0-100 km/h in 4.6 secs..'' |
|
|
Fet bil! Men di däringa backspeglarna kommer nog att bli heta på stylingmarknaden. Just därför att de som Maxad också tycker, är skitfula, tyvärr... I övrigt... av med hatten :) ... /Fredrik |
|
|
det här skrev jag i en tidigare tråd 440 hk, 4.0L 462Nm vartal 8400. 1630kg 0-200 13.8s Nordschleife 8.04 min det är vad jag tror :) så om ovanstående uppgifter stämmer så har jag nog gissat ganska bra hehe |
|
| med tanke på att det är conept borde fälgarna bli annorlunda på den slutgiltiga bilen och hoppas dem ändar bullen på huven lite för den passar itne riktigt in.. t.ex om man kolla r lutningen från sidan så är "bullen nästan helt platt | |
| Jag måste nästan säga att jag föredrar inredningen i en E46 framför detta. | |
| Speglarna fula och ful växelspak. Inredningen CLS lik . Totalt sett är jag nöjd med vad jag fått se idag. Frågan om det inte i princip är färdig bil som visats. | |
| nu när man kollar mer o mer i inredningen känsn den itne riktigt klar... växelspaken ser itne ut som någon m-grej men kan ha fel.. men hoppas verkligen att dem komemr med andra fälgar för detta är väl dem från m3 csl samt nya speglar | |
|
Ingen look som lockar till att nysa upp 7 - 800tusen för. Sen, ska inte standard modellen vara SMG III? Denna är ju manuell. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.