|
|
|
|---|---|
|
tänkte jag skulle byta ut dom på is´en, försökte söka i sökfunktionen men blir inte klok på det.. iallafall, någon som har koll på var jag kan få tag dessa gärna så billigt som möjligt? tack på förhand! Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) | |
|
Köpte lyftare till min 318i -88 (m40) på mekonomen. Kostade 192 kr styck inkl. moms. Mvh//Alezo |
|
|
Kolla hos BMW först, ibland blir det inte så dyrt som man kan tro... Behöver du 16st? // MVH Jocke |
|
|
ja det är väll bäst och byta alla medans man håller på! lika bra så är det gjort.. har du bytt på din jocke? Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
tack alezo föresten! Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
180kr styck hos motornord. änn så länge... Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Koed.dk har ventilerlyftare, 99 kr tar som stycket. Finns under: motordele diverse 5/9 /Simon |
|
|
finnen nej, men visst funderar man på det... har börjat ticka lite... // MVH Jocke |
|
|
tack simon318is! med frakt och skit runt 2000 spänn då. det får bli det då. Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
| Testa å slå i Omega innan du byter. Gjorde det på en golv och den blev knäpptyst. Omega har ngn rengörare som du hälelr i oljan och låter den stå på tomgång i några minuter. Sedan tappar du ur oljan och i med ny. Kan ju inte garantera att det fungerar med lätt värt ett försök. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.