|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Rödmarkeringen börjar efter 8 000 varv, men det går inte att se exakt var. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
tyvär verkar sido speglarna va så där fula :( "Side-mirrors Exclusive exterior mirrors developed for the BMW M3 Concept Car feature the characteristic black double foot that reminds the viewer of the wings of an aircraft. Even this small detail is in keeping with the principle of “form follows function”. With their horizontal contour line and tapered shape toward the outside, the exterior mirrors not only contribute to the overall impression of the vehicle, but their aerodynamic shape, optimised in a wind tunnel, is advantageous to air resistance values." |
|
| Angående backspeglarna förstår jag inte vad det var för fel på standard E92 Länk Dom sitter ju som gjutet på den bilen. | |
|
backspeglarna är ju supercoola! de aerodynamiska fördelarna är antagligen helt försumbara, men de finns där säkert. "form follows function" påstår de i alla fall. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| Grandy , håller med dig till 100% , även M5/m6 har grymt läckra backspeglar | |
| riktig grym bil... | |
|
Varken bakljus eller inredningsdesign är nåt nytt... Jag förstår inte kritiken på just dom punkterna. Vad trodde folk? Att det skulle bli den första M-bilen som skiljer sig TOTALT mot sin icke-M-syster? Det enda jag tycker är fjösigt är att man hängt på "samma" fälgar som på M3 CSL E46. Ser inte riktigt tjusningen i det. |
|
|
håller med om fälgarna, föredrar M5:ans. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
Lars Jakobsson |
Anders N>>Så bara för att det inte är nytt så får man inte tycka nått om det menar du? Det här är handlar ju om M3:an, du finner säker samma kritik på det vanliga 3 serie forumet när dom kom. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.