|
|
|
|---|---|
|
Kikar lite efter B3s och ev B3. Utbydet är ju något begränsat. Jag vill ha vanlig manuell låda. Länk Länk Den sistnämnda har varit upp för diskussion tidigare. Jag tycker bilen är rätt trevlig men firman verkar lite skum. Synpunkter mottages tacksamt! | |
|
Den andra är ju helt klart läckrare. Om handlaren är skum eller inte är svårt att säga. Vimpelhandlare är det ju knappast med tanke på att både Z8, M3 och ett par AMG till salu. Samtidigt så är det en hel del bilar som enbart säljs till handlare eller export, även några så nya som 05:or. Dom anger också unfallfrei på ett antal bilar, ska man då anta att de som inte har detta angivet har varit krockade? ___ //Ulf |
|
|
För att citera Asken från annan tråd: "Impressum Firma: BAG-AUTOMOBILE Rechtsform: Straße: Hauptstrasse 273 Ort: D-42579 Heiligenhaus Tel: +49 - (0)2056 / 256831/32 Fax: +49 - (0)2056 / 256833 Mobil: E-Mail: bag@mobile.de Handelsregister: Keine Eintragung Handelsregister-Eintragung: Keine Eintragung Umsatzsteuer-Identifikationsnr. nach § 27a Umsatzsteuergesetz: Nicht vorhanden Steuernummer: Keine Angabe Alltså inget som jag skulel handla av dvs, inte ens ett namn på firmaansvarig...." Någon som kan tolka vad detta skulle kunna innebära? |
|
|
ber om ursäkt för trådkapningen. Tänkte bara kolla om någon vet i vilken tråd den nedre bilen diskuterats tidigare. Har sökt, men inte myckats hitta. |
|
|
Länk |
|
|
Jag skulle själv inte reagerat på den bristfälliga informationen om inte Asken påpekat detta, men hur många firmor brukar firmatecknare osv på sin hemsida? Det absolut viktigaste för mig är att bilen är fin, okrockad oskruvad mätare osv. |
|
|
Tack för länken! Håller med dig angående infon. Det man i så fall reagerar på är att den endast säljs på export eller till handlare. Men inte heller det är ju alldeles ovanligt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.