|
|
|
|---|---|
|
gått 11.700 mil,sv-såld,fin! Vad kostar en sådan? Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 | |
|
Ingen som har sålt en liiknande? Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
den skiljer sig åt ganska mycket mot de jag har sålt, som har varit import utan M-sport. skulle jag ändå gissa på något så får jag säga 175', mycket beroende på att den är svensksåld. Men jag ska ärligt säga att jag inte är säker, om jag hade sålt min 330 kanske jag skulle vara säkrare. jag räknar med att få runt 180' för den. mvh Johan |
|
Tror faktiskt inte du får 175 tkr för bilen. Får du det så är ingen lyckligare än du. Var beredd att du får ca 160 tkr fast bilen är sv-såld och har M-pkt. Köparens marknad råder så det finns mkt bilar ute på annonser just nu. Lycka till |
|
| Jag tror 160kkr eller strax över det i slutpris. | |
|
165´så är jag nog nöjd.Får bilen i inbyte mot min 525iM. Har inte sett den än men den ska vara i pedantskick...Kommer väl kanske på börsen snart om jag inte behåller den själv. Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jo, jag såg nu att det fanns en på börsen för 169' med 2000 mil mindre, så 165' kan väl vara rimligt. Mvh Johan |
|
såg den oxå,stog inte om det var import iofs... Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
| 165´ska väl inte vara omöjligt. "Rätt" färg i kombination med M-paket gör bilen mer lättsåld.Och sv.-såld. | |
| Har komit ut lite fler nu har jag sett.Få nog ändra min värdering till 155´max.. | |
|
Länk Denna 320iT-03 med Mpkt och komfortpkt ligger bra till i pris! 11kmil, svsåld, gråmet. och en BMW takbox ingår. 149,5kkr. |
|
|
Ja,det var bra pris. Har precis fått hem bilen,och den var väldigt välskött.Får se om jag behåller den,eller provar en annons..Sitter nya däck på,har m-värmare, 16" v-däck och i skick som en 6000 milare.155` borde jag få.. Fd. E46 fantast.Har haft 11 st.Större familj=E39 |
|
|
Vad tror ni om den..Verkar priset ok? Den är verkligen så fin som det ser ut på bilderna... E46 fantast.Har haft 13 st. |
|
|
Glömde länklen ;-) Länk E46 fantast.Har haft 13 st. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.