|
|
|
|---|---|
|
Vem eller vilka kan hjälpa mig med det i Stockholm eller Sörmland? Vill nämligen byta ut samtliga orginalbussningar till Powerflex på min GT. Har pratat med Stötdämparverkstan men de hade inte alla verktyg som krävdes. Pratade också med Swedespeed men de tyckte att det var onödigt och dyrt, de ville ha mellan 10000 och 15000. Mvh Markuz | |
| ehhh...10-15 tkr??? jag gjorde mitt ink material i bak för 3000 spänn... | |
| Bomis; Du kan omöjligt bytt ut alla bussningar till powerflex då för 3000 spänn. Max 4 st. Här är en karta över alla bussningar som sitter i E36 modellen. | |
|
oj... jag glömde länken. Marcuz; 10.000 låter ändå som ett vettigt pris när man ser hur många det är. Enbart bussningar går loss på 3000 laxar. Länk |
|
| min polare har verkstad...därför så billigt... | |
| jag gjorde endast i bak...tror också att e46:an skiljer sig i antal mot era e36:or.. | |
|
Fråga på BMW, de har verktygen. :D Jag fick det gjort där, kommer inte ihåg exakt pris. Men tror att det var 11000:- inkl inspektion 2. Keep up the good work! |
|
|
Ja, jag hade en tanke på om BMW kanske kunde göra jobbet men jag antog att de var lika dyra som alla andra. Men 11000 med Insp. 2 lät inte farligt, den billigaste Insp.2 jag vet går på 9000. Vilken BMW använde du dig av? Mvh Markuz |
|
|
P-G bilservice på Gotland, men det borde inte skilja så värst mycket mellan olika ställen. Keep up the good work! |
|
|
OK, vart köper jag samtliga bussningar jag behöver till bästa pris? Har kollat Motornord och Forza, finns det fler? Mvh Markuz |
|
|
Finns mycke på Ebay om du vill handla därifån. 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
Har pratat med en BMW och de ville veta exakt vilka bussningar det gällde, tydligen fanns det rätt många och välja på. Kopierade schemat och texten från Motornord och mailade detta så vi får se vad de svarar. Priset borde ju bli samma oavsett vilken BMW det blir eller är jag helt ute och cyklar? Mvh Markuz |
|
|
Vilka bussningar föutom "silentblocken" dom som sitter i bärarmen framåt är det som brukar bytas bak på M3 E36? Har plockat ner bärarmarna för att byta silentblocken och tänkta byta allt som behövs när man ändå håller på, men enl bmw så har dom typ aldrig bytt några av dom andra. Dom kostade en slant också och dom känns och ser bra ut. Någon som har bytat? / John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.