|
|
|
|---|---|
| Blir det BMW överst på pallen igen? Vad tror ni? | |
|
Vi får hoppas det... Banan passar ju BMW bra, men vädret på Imola kan vara lite lurigt så vi får hoppas att det inte börjar regna.. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
Colin |
Om det blir regn är Schumi den äldre oslagbar.Det ska bli intressant att se vad Ferrari:n kan prestera på en ordentlig bana som Imola. Allt under 3.5 liter är Briggs & Stratton.. |
|
Om man ser hur svårt Ferrari haft på Interlagos banan förut så får man väl säga att det ser mörkt ut för williams på imola. Å andra sidan så har ferrari haft lite problem på imola också de senaste åren. Tror problem kommer synas mest när vi kommer till banor som barcelona där man behöver ett mycket bra chassi. Vi får väl hoppas (undrar om montoya och schumi kommer pussa varandras bilar igen).. |
|
|
Imorgon tror jag åter bröderna Schumacher är överst på pallen.Tyvärr vinner nog Ferrari om det inte inträffar något.Jag hoppas verkligen BMW/Williams kan hitta rätt till morgondagens bravader.Raffe ser otroligt stark ut.Tror att Montoya har fått sig en tankeställare tyvärr.Det går inte att besegra Michael i dom första kurvorna.Och Ralf släpper inte till något i onödan. Så imorgon får nog JPM kämpa om poängen... "BMW make the world faster" |
|
Colin |
4 tiondelar, det är utklassning på gång! Allt under 3.5 liter är Briggs & Stratton.. |
| colin: otur ;) | |
| Då gick det som vi visste från början!!!! Precis de tre på pallen som var väntat. INGEN slår Schumi!!!!! | |
| raffe var inte nöjd. | |
|
Jag blir så trött på Ferrari, när ska de ramla ner från tronen...?? Hoppas BMW kan ta över så småningom.. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
Colin |
Världens bästa Formelbil-förare visade var skåpet skulle stå! Jag tycker det är roligt att Ferrari får några glansår, det har ju både Williams & Mclaren haft. Allt under 3.5 liter är Briggs & Stratton.. |
| Det är bara att inse att Ferrari regerar i Formel-1 men, viktigare, att BMW regerar hos oss andra ute i verkligheten. Att sen Ferrari lyckats få tag i världens troligen bästa förare gör ju inte saken värre för dem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.