|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jo nu är det så att när jag kom ut till min bmw e36 sedan så satt dimljusglaset helt löst. det hade nästan ramlat av :S Hur kan detta komma sig? Jag har inte kört i något eller dyl. verkar som nån pillat på de. Och jag har nu försökt trycka tillbaka det, men de sitter löst hela tiden. så åker jag en vända med bilen så måste jag gå ut efter ett tag å kolla så de sitter kvar å peta till den så den sitter fast så jag kan åka en bit till. Hur ska glaset sitta fast? är det nått fäste eller sånt som har brakat av? kan jag lösa detta själv lätt eller äre så att jag måste ringa å boka ännu en tid på BMW verkstaden. Tacksam för svar | |
|
sök inlägg... =) eller: Länk ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
Tack, men jag vet inte om jag blev så mycket klokare. Förstår inte riktigt med att pilla in en skruvmejsel. Och så står de väl att de bara ska vara att klämma till glaset fall de ska sitta där? isf så äre ju ett fäste som rykt. å nå sådant tänker jag inte ge mig in på. bmw verkstad here i come xE |
|
| Kolla om själva låsanordningen istter löst bakom, den sitter med några skruv . lycka till : ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.