|
|
|
|---|---|
|
Tja, När jag var i tyskland för några veckor sedan såg jag en ny sedan med kolfiber"läåå" framtill samt en kolfibervinge bak. Detta var mycket snyggt och jag trodde det var Schnitzer e.d. som hade gjort dem. Nu vet jag att BMW har gjort dem. Är det någon som vet vilket best nummer de har så jag kan kolla priset. Är sugen på att beställa en 335 med m-paket samt dessa prylar. bifogar bild fram Länk Bild bak Länk man kan skymta vingen... Påminner om m3 läppen till e46 Mvh Marcus | |
modano |
Det är ruskigt snyggt! Vi har sålt några sådana kolfiberprylar på Levins och måste säga att på en svart bil så är det så jäkla klockrent! Sen ska du även ha Blacklinebaklysen! Helrätt ! |
|
Passar de även om man har m-paketet?? Så som normannen här har...Länk Vet du vad artikel nummer och priset är??? mvh Marcus |
|
| Hittar bara delarna för orginalfronen på bmws sida... | |
modano |
jepp de ska finnas till M-paket också... Maila mig: johan@levinsbil.se så kollar jag artikelnummer imorgon! |
|
Här finns art.nr./priser till kolfiberdelarna: Länk /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
| Här har du dom med artikelnummer. Länk | |
| Tycker inte kolfiberpaketen är snygga för fem öre, 335 är snyggare i original, enligt mig. Blir för "bonnigt". | |
| HARM; OT, men du kan väl skicka mig en blänkare den dagen du ev ska avyttra M3:an - ont om Imolaröda i Sverige nämligen... :) | |
|
Sani, hade missat ditt inlägg... Det får bli den dagen då far vill sälja den. Han tog över den nu i dagarna. Kanske säljer den om ett år. Jodu, jag fick leta länge för att hitta en Imolaröd med rätt historik... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.