|
|
|
|---|---|
|
Efter förra veckans händelse - då en minibuss repade min bil vid fickparkering, så trodde jag att jag hade fått min beskärda del.. Jag fick en chock idag, när jag skulle sättsa mig i bilen!! I taket ovanför passagerardörren har en buckla stor som en hockeypuck uppstått. Jag misstänker att någon har slagit till bilen, då avtrycket skulle kunna passa en knuten hand.. Den är inte i någon skarv eller så - vart skall jag vända mig för att få detta åtgärdat? *håll till höger, eller gasa* Länk | |
|
håller med dig om haubitzen.. är den djup bucklan? Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
nej, den är 3-4 mm djup.. den ser väldigt rund ut - så jag hoppas att det går att "suga" ut den.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hör av dig till Asken här! Han känner till en kille som är grymt duktig på bucklor! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Raka av hitlermustaschen så kanske du får va ifred ;) *skämt* | |
| vad är en haubitz??? | |
|
Läs här: Länk |
|
|
sorry.. glömde bort att autopower är en del av internet... Svårt o skriva min fråga i google-rutan istället!!! ??? =) |
|
|
Montera en laserriktad PV-robot istället så ökar du dina chanser att träffa avsett mål, så vi andra oskyldiga runt omkring kan känna oss trygga. ;) Trist när sådant händer... själv har jag fått en motorhuv utbytt då någon med storlek 46 hade använt den som dansgolv en fredagsnatt på parkeringen. Leffo |
|
alain |
Det finns alltid folk som förstör det dom inte kan få själv, dom förkänner bara en regäl bankning med telefonkatalog. det gör ont och lämna inget spår. För åtgärdet, finns försäkring som täcker skådor när det inte finns motpartner, typ din skada. du kan alltid ringa din försäkring och tag reda på hur det går till. på deviset, fick jag min motorhuvud total omlackad. Lycka till. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Jag pratade med mitt försäkringsbolag nyss, om någon har vandaliserat bilen - så fixar dom de fr 1000kr inkl. moms. Ska kolla med Asken vad hans kontakt tar. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
alain |
mistafrizz sund att blir av med 1000:- men du får det lagad på rätt sätt och förmodligen hela taket omlackad. Hor av dig. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Det är sådant pack som förtjänar en redig misshandel, slå en hockeypuck i deras huvud 3-4mm djupt så får vi se hur de känner sig. Man blir så förbannad av att bara höra talas om detta oavsett var det sker och oavsett bilmärke samt årsmodell och pris. Undrar vad det är för folk som gör så och undrar vilken som är vandalens medelålder? Garanterat är hälften av dem påverkade av något också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.