|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Cado> Köptes begagnat av en polare till rätt pris. Kostar runt 50k nytt och kan beställas genom Forza om man inte orkar jaga på nätet Henrik |
|
|
Då var Supersprintet monterat och det låter MYCKET (nästan på gränsen till för mycket) .. Henrik |
|
| houke>> är det ett hel el halvsystem dvs med racekattar el från kattar o bakåt? | |
|
Bomis> Det är ett komplett racesystem från grenröret (inkl racekattar) och hela vägen ut.. Henrik |
|
| upp med en Ljudklipp/filmklipp =)) Låter det även högt när du drar på eller mullrar det för mycket vid segdragning ? | |
| Är det någon som kör med ferritas från kat och bak sportsystem de vill ha 10k för det systemet låter inte mycket undrar om det blir vass ljud med deras system? | |
| cado>>ferrita går spontant fetbort för min del i alla fall...satsa ett par lappar till o köp supersprint, eisenmann eller milltek....betydligt bättre kvalité o ljud för pengarna.... | |
|
Då var även mitt Supersprint monterat !! Lättvikts Racing från grenrör o bakåt, utan kattar och mellanrör utan dämpare...Låter brutalt....;) Även en sänkningssats skickades på men sänkte lite för lite tycker jag dessvärre.. H&R 20/30 sänkte knappt 20mm runt om, bättre än förut iaf.. |
|
|
Tjenare. Peo.K: Hörde allt att det satt ett annat system på. Lät riktigt gött faktiskt. Blir lite av det där Ferrari-ljudet som du säger. Vet ingen som är sugen på en B10? Mvh Hebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.