|
|
|
|---|---|
|
Är det någom som tittat på denna? Länk Har legat ett bra tag kanske dom skulle sänka priset | |
| Prova kan man ju alltid. Men det är inget konstigt att bilen har legat länge. Rätt begränsad kundkrets till en sån bil, och helt fel säsong. | |
|
Har du reg.nr? Tror det är min grannes gamla, han sålde sin till firman för ett tag sedan. Mats |
|
| Lär ju inte finnas så många med rödmålade ok... | |
| Reg nr är SYA 244 ligger mer bilder på bytbil.com | |
| dem var grymt snygg i alla fall | |
|
Det är min grannes. Import från Tyskland genom grannens kamrats importfirma, tror dom håller till i Malmö. Pratade med den firman för 5 år sedan när jag var i begrepp att handla Z3. Kommer tyvärr inte ihåg vad dom hette. Vet att den Z3an mötte en fågel på väg ner till Malmö en sommar med omlackad huv/front som följd. När vi båda hade z3orna på parkeringen en sommarnatt så idkade Göteborgspacket hög bensparksträning på våra backspeglar så han har minst en utbytt. Allt gjort av BMW Ggb. Grannen är en vettig 40-åring med god ekonomi, som tar hand om prylarna han äger. Intrycket jag har efter att ha haft den på park.rutan bredvid mig i några år är mycket gott. Bilen är inte vrålkörd i hans ägo. Gör sedvanlig koll, som alltid vid beg.köp. Mats |
|
|
Tack mats Vet du hur mkt han fick för den?? |
|
|
Carpenter: Maila mig på mats.landh@gbgsd.se eller ring 070-5750677 så tar vi det utanför allfarsvägen. Mats |
|
|
Köp min istället! www.customcab.se "Att betala underhåll till sin exfru är som att amortera på en kvaddad bil" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.