|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! jag har hållit på och strula en hel del för att laga min högra ytterbackspegel. Nu sitter den där, och den fälls in som den ska när man trycker på knappen. Kruxet är att nu fäller inte den vänstra ytterbackspegeln in sig! Jag har märkt att den blivit mindre och mindre intresserad av att fälla in sig, men trodde att det berodde på den trasiga högerspegeln. Men nu funkar den inte alls! Eftersom jag inte vet hur speglarna är ihopkopplade, så ville jag kolla om någon vet. Kan jag tex ha strulat till något på högersidan som gör att vänstersidan inte fäller in sig? Det gäller en X5, men jag är hyfsat säker på att funktionen fungerar liknande på andra BMW:ar också. mvh Johan |
|
Tjena ja har samma problem eller ett liknande. det är att när jag trycker på min knapp så ska dom fällas in men dom åker in och sen direkt ut igen. då lämnade jag in min på bmw så dom fick kola upp det och dom sa att det finns en liten "Micro brytare" i spegeln som avgör vart den ska stanna och den är trasig eller ärjig. måste byta hela spegeln 3500:- CA: |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.