|
|
|
|---|---|
|
Efter en lång tids velande om jag ska byta bil eller montera dragkrok har jag bestämt mig för att sätta på drag på m5:an och behålla den. Jag har sett att det finns ett antal fabrikat på avtagbara drag, en del varianter sticker fortfarande ut genom bakkjolen när dom är demonterade andra gör det inte. Jag vill naturligvis ha ett drag som inte syns överhuvudtaget när det är demonterat. Kan ni som har drag tala om vad ni har för fabrikat och hur dom ser ut. Mvh Johan | |
|
Hej! De som definitivt inte sticker ut är de som levererades som original extrautrustning dvs Westfalia och Oris. Jag har Oris(orig på min touring), kolla på bildelsbasen, Vilket som helst avtagbart originaldrag till E34 sedan passar M5 och skall inte visas. luckan finns som reservdel hos BMW(inte så dyr, grundlackad) +clips, kofångaren på din bil har en ingjuten markering på insidan för öppningen som du kan såga efter(en ganska fin linje så du måste ta lös kofångaren och rengöra för att se den. Här är lite mer info och bilder av allt. Länk MVH: Sakke |
|
|
Hej! De tidigare bilderna var av Westfalia här är några av Oris (ser lite stabilare ut iaf den biten som sitter på bilen) Länk MVH: Sakke |
|
| Tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.