AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
573

Kul "styling" på min 318

Ta
4
Tall3n
318i -88
Tjenare på er, kom på en grej som ja bara måste få dela med mej av. Jag är ju epa rägger från början men har nu skaffat en bmw som jag ska ha som första bil. Då är det ju naturligtvis massa volvo tokiga människor jag känner som säger, men faan du kan ju inte ha bmw som första bil o liknande grejjer, att bmw bara är skit o så vidare. Men nu ska jag jävlas me alla de hära människorna, o "raggar styla" min 318 lite, sätta "raggarhackspetten" på vardera dörr, ha eddie medusa som logo i bakrutan osv, endast för att jävlas me dom. Raggartuta osv.
Nog för att jag själv gillar ragger grejjer, men va knäkta dom lär bli när jag susar förbi dom i bmw'n o har den lite "raggar stylad", o tutar raggartutan melodin, ni vet som alla volvo räggers har. En del har till och med sagt att dom kommer vägra att åka med mej i min bmw, men till dom skrattar jag bara:)
Bättre att ha en kul första bil, istället för en trött gammal volvo:D

Ha de bra me er!

BeEmWe tr3Eighteen
Ja du grabben... de låter som du är en cool snubbe=) men du vet ju hur du vill ha det=) ja hade gjort samma sak... det är skit coolt... men men har du någon turbo eller ? det måste du ju ha =), och sen ja har ett par polare som skulle dra mej med sina 740 men men de gick ju inte=) men men ha det din epa rägger
Ta
4
Tall3n
318i -88
Hehe låter gött de, ne har ingen turbo än, men fan de kommer vetu, ska väl fixa lite mer hästar i den:D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.