|
|
|
|---|---|
|
I onsdags köpte jag tillbax min Z3 2,8...underbart! Sålde den för ca 1.5 år sedan och såg att hon skulle sälja den igen så jag la ut min S40 T5 sport -04 och sålde den direkt...sen var det bara att hämta min kompis med hardtoppen...och idag var jag och la på nya bakdäck! tillbaka till BMW..... | |
| haha... det är härligt att höra. GRATTIS | |
| en gång bmw,alltid bmw.du vart klokare med åren... | |
| Måste säga att jag också är mycket sugen på att köpa tillbaka min gamla rödvioletta Z3 2.8 :)) | |
| jag med. Richard hittade min gamla Z3C på blocket några månader sedan och jag blev såååååå sugen... | |
|
Nå, hur känns bilen efter hennes ägo? Nåt som är ändrat/fixat? ______ Joel - Länk |
|
|
Hej! fick byta bakdäcken direkt på den och jag ska även byta framdäcken snart! ska in till en lackerare här och höra vad dom tar för att lackera om backspeglarna och sidokjolarna!...så den blir fin... hardtoppen är på för tillfället! |
|
|
Hej! fick byta bakdäcken direkt på den och jag ska även byta framdäcken snart! ska in till en lackerare här och höra vad dom tar för att lackera om backspeglarna och sidokjolarna!...så den blir fin... hardtoppen är på för tillfället! "BMW Z3 2.8 .97" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.