|
|
|
|---|---|
| 330 ci -03 ca 6000 mil, M paket, helläder, navi, Tyskimport. 175 lakan?. Utlåtande utifrån denna info kanske är svår. Men ett förslag kanske? | |
| låter som lägre än normalpris | |
| låter vettigt.,för en inportare... | |
| skrev fel importare,ska det va.får gå tillbaka till pekfingervalsen... | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
som vanligt, kolla upp den noggrannt, låter billigt för 6000 mil. ring BMW och ge dem chassinumret så tar de fram garantireparationer åt dig, enkelt och billigt sätt att kolla mätarställningen. mvh Johan |
|
ok. Ja jag vill ju va säker på att jag får den bil jag betalar för. Så det är alltså bara att gå in till en BMW handlare med chassinummer så kollar domt direkt?. (Johan) När du säger att det låter billigt, menar du misstänksamt jävla billigt eller menar du bara billigt?. MVH/ Jonte |
|
|
Låter som sagt väldigt billigt. Kommer den att importeras nu eller är det en gammal import? Vem är säljaren? Mvh Johan |
|
|
Hej ! Är det en "nyimport" så tycker jag definitivt att den är citat: "misstänksamt jävla billigt" för om man gör en sökning på ex mobile.de så ser man att den billigaste 330ci 02-03 (7950 mil) med läder & Navi kostar 18 690 Euro och då saknar den M-pkt.. Länk Sedan kostar den ju oxå en slant att ta hem (ca 10 000) räknar man då på att man kan köpa den för 18 000 * 9,30 = 167 400 + 10 000 = 177 400 sedan vill man ju gärna tjäna några kronor på affären och då ser man ju att ekvationen inte riktigt går ihop... Mvh Jimmy |
|
|
den kommer att importeras. min kontakt är en jobbarkompis kompis. Han känner i snin tur en bilhandlare i tyskland som han handlat ett 30 tal bilar av, och det har aldrig varit några problem innan. Ja de är väl kanske lite billigt.. |
|
| jonteb, har du någon länk till annonsen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.