|
|
|
|---|---|
|
Länk Den ser ju onekligen fräsch ut på bilderna iaf men skulle ju vara kul ifall någon hade varit på plats och sett den. Priset var väl lite i överkant kanske även om det är 1 ägare och 9000 mil ? Är klädseln i den någon typ av halvskinn? | |
|
Stolarna är i mocka/tyg kombination. Var standard i Svergie på 520/525 med M-paket.530/540 hade skinnklädsel som standard.Dock så var det standard med mocka/tyg i Tyskland på 530. Har inte sätt bilen,men den ser onäkligen fin ut. |
|
| ringde på den bilen innan jul men jag la ner det pga han kunde inte gå ner en kr. ägaren av Framtida Bil i Köping AB har importerat bilen. jag trodde den skulle vara såld för länge sen, många var intesserade..... | |
| Ok, trodde den var svensksåld...Tyckte det var konstigt med klädseln eftersom det står skinnklädsel i annonsen men såg ut som tyg. Låter ju väldigt märkligt att han inte kunde gå ner i pris för nog är det ett antal tusen lappar för mycket... | |
|
Den är prissatt i överkant. Men den är otroligt snygg... Om du orkar så tror jag du kan få tag i något liknande från BMW Tyskland för runt 16000Eur + import med Europlusgaranti. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.