AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
660

Vad är en 540 ia Touring -95a värd?

Hej! Jag skulle vilja veta vad en sån ungefär är värd? Det är skinn ac, panoramatak, stora färdatorn stora ljudet mm.. Går bra i motor och lådan växlar ffint.. Funderar på att köpa den men vill vet vad den kan vara värd! Tack på förhand!

-=JunioR=-
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hur mår fram&bakvagn? Rost? Reparationshistorik?
dom börjar på 25 kkr och går upp till 55kkr för bilar i enastående skick.
Skulle tipsa dig om att låta en verkstad kolla igenom bilen ett par timmar så du får reda på skicket av en mek, räkna sen efter vad det kostar att reparera och dra av det från 55kkr. då har du rimligt pris.
Lycka till!
Asken
Miltal, historik, färg, utrustning, skick...?
Hej! Jag jobbar på samma verkstad som killen jobbar på... den är näst intill helt rostfri.. Miltalet ligger väl kanske på 25 tusen mil.. Den går fint efter vägen och det är inga missljud.. Den är bestikad tills ferbruari 2008.. färgen är Petrol Mica Metallic. Det är elhissar, helspeglar, armstöd, svart helskinn, ac, storafärddatorn, stora ljudet, pnaoramatak, telefon, elstolar..

Tack för svar/en..

Mvh

-=JunioR=-
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
35-40kkr skulle jag säga utan att veta mer om historik och detaljskick.
Mvh
Asken
Petrol Mica är riktigt trevlig! Med den information som finns håller jag med Asken i värderingen.
Ok.. Jag skulle nog få ta den för 20-25tkr..

Mvh

-=JunioR=-
För dom pengarna får du normalt en väldigt sliten vagn, så jag misstänker att skicket inte är på topp?
Jo den är väldig fin... Men han behöver pengar till annat...

-=JunioR=-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.