AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
550

fästa bilbarnstol e36

Ma
1.348
Matthias
328i GT - 2016
320d - 08
X5 40d - 13
Hur gör man det bäst?

BMW säger att det nte finns "stålöglor" att fästa i bulten som håller stolsskenan i golvet (finns till ex e34). Då skall man fästa snodden i stolen, men där täcker plastkåpan på baksidan av stolen. Att fästa i skenan är ju bästa då mna kan flytta stolen vid behov.

Matthias

Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Kan man inte använda de från e34an då?

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
Ma
1.348
Matthias
328i GT - 2016
320d - 08
X5 40d - 13
Jo, det får väl bli ngt sådant, men man undrar ju om inte problemet lösts innan, vad gör alla med barnstol i e36?
Visa användare
164
flayen
OPEL Omega MV6 -94
Jag lyckades pilla in remmarna under skenanorna framför
de bakre fästena för stolsskenorna i golvet.
fungerade kanonbra.



FLAYEN
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.