|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nu är pärlan redo att användas igen efter en lång vinter. Var och besiktiga den idag och den gick igenom utan anmärkning. Man blir ju bara sååå glad då =). Nu får den står en och en halv vecka till för jag ska bort med jobb. Sen j-vlar... =) | |
|
Du är tidigt på det, min får sova ett tag till alldeles för skitigt på vägarna. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Shit redan? =)... min får ialf vänta en månad till :( | |
|
Jag har ju tak på min ;) Ska resa rätt mycket hela Mars månad så jag ville ha allt fixat nu innan man sticker iväg, det kommer säkert att komma en del fina dagar i mitten av mars så... Var ute och gick för två helger sen och så en Lamborghini Murcielago och då sa jag till mig själv, att nu jäklar ställer jag på bilen den 26/2. Fixade besiktning till idag och så allt färdigt att användas.... Kan hålla med om att vägarna inte är dom bästa efter allt snöande....tror knappast det kommer mer nu dock...samt att man ligger lugnt på motorvägen och håller avstånd.. Härlig känsla iallafall, vet inte hur många gånger jag har kikat ner från kontoret idag på pärlan =) |
|
|
det sägs att vi har leksaker även de vuxna bara priset som skiljer, och det är nog sant, jag känner igen det där att du tittat många gånger från fönstret jag har under vintern många gånger lyft på kapellet för att just bara få titta på skönheten som nu snart får komma fram en ljuvlig tid som väntar oss kul att läsa det är fler som börjar vara lite otåliga MVH Uffe/bildock |
|
|
Grattis till vårkänslorna! Själv har jag bokat besikningstid, 5 april... det börjar dra ihop sig!! :-)) ______ Joel - Länk |
|
|
Ja...visst är det härligt. Drog en runda idag..torra och fina vägar här nere i Malmö, så jäkla härligt =) Ikväll bär det iväg till Singapore, gissa vem man kommer att sakna(förutom flickvän och hund förståss) =) Bilen =) Länk |
|
|
Alltså varför bor inte jag i Skåne? och varför kan inte ni få lika mycket snö som oss vanliga människor? hahah ;P.... Nice singapore är en väldigt trevligt land! Mycket shopping center och väldigt frächt tror inte jag såg ett tuggummi när jag var där =)... Klart man saknar bilen mest ;).. Hoppas du får en trevlig vistelse där! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.