|
|
|
|---|---|
| kolla in denna Länk visst blir man kär.. lite tråkigt med hel svart inredning men kolla utsidan.. en sådan ska ja ha innan jag dör :D | |
| Gillar bilen... men inte färgen... | |
|
Färgen är ju hela grejen :) Klockren :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Grymt snygg kombination, men ett par andra fälgar så är den fulländad. Mvh Henrik |
|
|
Åt hel**te för låg för min smak, snälla stoppa tillbaka originalfjädringen. Z4 är snygg i vitt. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Fonz: Kom igen nu det är inte 90-tal längre ;) färgen är helrätt !! Ge mig !! | |
|
Blir ett förbannat tvättande hela tiden med vit bil, framförallt när man som jag är allergisk mot skitig bil... ;) |
|
| Tycker det är värre med svart bil, Där syns ju minsta lilla spindelväv osv :( | |
|
Väcker ha begäret lite igen efter en Z. Kollar lite på z4m Coupe. Men är fortf lite osäker. Vi får se vad det blir. Snygg bil var det iallafall bmw_jerry. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| Mörka färger är MYCKET svårare att hålla rena än vita. Att vit skulle vara svår att hålla rent är mest en skröna. Mörkblå och svart exempelvis är mycket mycket värre i det avseendet... | |
| Riktigt läcker, börjar gilla vita bilar mer och mer | |
|
Helläcker! En sån med röd inredning vore mumma! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.