|
|
|
|---|---|
| Funderar på att punga ut med lite mer stålar och få mig en nyare bil. Å andra sidan tycker jag e34 står sig väldigt bra i jämförelse med många modernare bilar Vad gäller komfort, ljudnivå och väghållning. (kör hellre den än t.ex saab 9-5) Men e46an lär väl ändå har mer att bjuda upp, är ju så mycket nyare.. | |
| Över hundra pers som läst, och ingen kommentar! Kanske e34an har bättre komfort iaf då! | |
Gemini__ |
Har inget svar på din frågeställning men här har du lite jämförelser mellan E34 och E39 iaf, om det kan var av intresse: Länk Mvh: Thomas |
| Problemet är väl att det rör sig om ganska olika generationer av bilar. Själv skulle jag över huvud taget inte överväga en E34 och har därmed svårt att jämföra dem. | |
|
Jag har lite erfarenhet av E46 o ganska mycket av E34, E46 är ju en mycket modernare bil naturligtvis, men jag upplever faktiskt E34 som tystare, att den är mjukare i fjädringen beor nog mest på att E46 ska vara lite sportigare än min 525 Touring.... Jag skulle inte ha något emot en E46 Touring, har väl egentligen inte behov av ett riktigt bagageutrymme, och 46T har ju bara en brevlåda där bak, men jag skulle inte vilja ha en med större däck än max 17 tum, mindre gummi mellan mig och vägen i den bilen känns för mycket som masochism på svenska vägar. |
|
|
Hustrun paxar E46an och jag gillar E34an bäst (ja, efter E24an då förståss). Om det nu säger nåt...;-) Nockenwelle: du har missat nåt! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| VillaRosa, jag har inte kört en E34 på väldigt många år. Då tyckte jag bättre om E36 än E34, och jag tyckte bättre om E46 än E36. Tror med andra ord inte att en E34 skulle falla mig på läppen idag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.