|
|
|
|---|---|
|
Ljusinställningen (ej xenon) som alltid gör så att framlysen åker ner och upp igen vid start har fastnat i nedre läget så jag har bara 10 m halvljus. Man hör lampmotorn "surra". Är det nån som vet mer eller har haft liknande strul? Tacksam för svar........ Tösse | |
|
hmm har typ samma problem, körde hem min bil i förrgår(nyköpt) o såg ungefär det samma,, en lampa lös rakt ner, bevakar o tittar om det e nån som svarar,,,, gäller oxå en e46 touring. diesel är bättre än du tror |
|
|
Är det bara en sida som lampan pekar ner eller är det båda? Rör de sig överhuvudtaget? För är det endast ena lampan kan det ju bero på att motorn till justeringen lagt av, eller att kontakten glappar osv. Kan även vara justerarmen som hoppat ur efter du Tösse hör att motorn surrar. Armen sitter med en kula längst fram, som är fäst i ett klipps i reflektorn. Är det däremot bägge som börjar krångla samtidigt så kanman ju börja misstänka att ljusmodulen börjat spöka! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Blir mer och mer spännade ju. I mitt fall är det båda och de rör sig inte alls trots att man tydligt hör motorn (mest på vänstra sidan) Kan det vara motorn på ena och justerarmen på andra.....Låter otroligt att de skulle komma samtidigt. Hur funkar ljusmodulen... Tösse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.