|
|
|
|---|---|
|
Jag har en E39 med individualtoning på alla rutor förutom de främre sidorutorna och framrutan. Tycker inte att det ser riktigt enhetligt ut. Vad säger panelerna om att proffstona de främre sidorutorna så att det ser mer enhetligt ut? Eller blir det bonnigt? Bilder på bilen finns under min profil. Kommentarer och synpunkter mottages tacksamt Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk | |
| Ja tycker det är riktigt snyggt med ljus toning runtom, blir säkert bra på din svarta bil. | |
|
Utseendet kan jag inte bedömma, men ett litet aber är att du får problem vid besiktning eller flygande kontroll. Lite synd om man lägger ner pengar och jobb och sen måste återställa igen. FP |
|
|
Hej! min e39 skall in på toning på måndag. Det fanns 4 nyanser att välja mellan och jag tog den näst mörkaste (typ smoke) på det bakre partiet och sedan det allra ljusaste framtill. Jag tror att det kommer bli bra. Alltid en chansning man tar gällande framrutor med tanke på det Folke nämnde. Men jag ville också ha en mer enhetlig look på min bil, som är svart. Har dessutom sandbeiget skinn och vill inte att det ska "lysa" ut så mycket... Hur som helst, tycker inte det är "bonnigt". Tycker även att det är snyggare med en slags "fade", ljusare till mörkare än om man har samma toning runt om hela bilen, typ en nyans ljusare än "smoke". //Marc |
|
|
Hade tonat runt om på min förra, det är riktigt snyggt enligt mig med toning fram också. Vindrutan eller ej är en smaksak, enligt mig kan man lika gärna ha det om man ska ha på sidorutorna fram eftersom det är olagligt i vilket fall som. Jag hade 95% på bakrutan (svart), 80% på alla 4 sidorutor (mörkt men inte helsvart) och 65% på vindrutan (grått/halvskumt). Här är lite bilder: Hur ljuset ligger på och hur vädret är ute gör stor skillnad. Länk Länk Länk |
|
|
Jo, jag vet att man kan få problem med myndigheterna. Dock så ligger väldigt väl i besiktningsperiod då den har slutsiffra 1. Tror jag kommer att riva toningen inför den mörka perioden senare. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.