|
|
|
|---|---|
|
Haj jag ubdrar i fall någon har nån info om den här bilen?Länk MVH | |
|
Hej! Jag har varit och kollat på bilen! såg fin ut, men bilens bakdel är förmodligen omlackad (dåligt underarbete) . det hade börjat rosta runt båda skärmkanterna ända ner till trösklarna! man undrar ju varför bilen har börjat rosta så....... |
|
|
Enligt säljaren så var det p.ga att tidigare ägaren hade kört med 20" fälgar som tagit i.. Mvh Hebbe |
|
| Det var synd för den verkade bra. Tack för informationen. ;) | |
|
Om bilen är helt ok i övrigt så är ju det åtgärdat med 5000:- Och så får ju säljaren givetvis slå av lite på priset då. Är nog ganska svårt att hitta en som har gått 10000mil för dom pengarna ändå om den nu skulle vara fin. Tycker dom flesta har gått över 15 000 idag. Mvh Hebbe |
|
| Ser ut att vara imma innanför dimljuset eller ser jag så fel? Kostar ju inte mer än en tusing att byta men ytterligare ett skäl att pruta lite extra. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
som vanligt, glöm inte att kolla garantireparationer på BMW innan köp. 10000 mil på en sådan landsvägskryssare är väldigt lite. bilen är också ett förmedlingsuppdrag, behöver inte betyda något, men förmedlingsbilar är enligt min uppfattning överrepresenterade när det gäller mätarfiffel. mvh Johan |
|
Helt enig med Johan där. Såg ett riktigt skräckexempel häromdan och det gör att ajg per automatik avråder från sådana köp i framtiden. Mvh Asken |
|
|
Är det inte så att förmedlings uppdrag dvs bilen säljes utan garantier eftersom det inte är "firmans" bil? mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Hebbe, 5000 kr för att fixa rost i bägge skärmkanterna, återställa dåligt underarbete samt omlack av bilens bakdel ?? Var hittar jag en så billig lackare? priset ska ner minst 20-30 tkr tycker jag. /Mvh Ronin |
|
| Hade definitivt kollat upp milen på den bilen. Samt kräv att få kolla upp bilen. | |
|
Skulle kikat efter andra alternativ finns nog mycket fräschare M5or ute på marknaden om inte får man ha tålamod tills dom dyker upp. |
|
| Jag väntar nog har inte så bråttom... Nån som har kanske nåt annat förslag på nån annan M5? | |
|
Nu vet jag ingenting om den här bilen men jag skulle kikat på den ivarjefall om jag inte redan haft en , ser fin ut. Nu har den varit inne ett tag men det är kanske värt att kolla upp? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.