|
|
|
|---|---|
|
Är intresserad av denna bil. Mest pga milen samt att jag får ett bra pris i inbyte för min 528:a. Nån som känner till nåt? Vet att den varit ute ett tag på annons samt att blinkersena är fula och att emblemet sitter fel. Försäljaren påpekar på att milen är kontrollerade av BMW. Länk Tacksam för svar! | |
|
För det priset hade jag velat ha lite mer utrustning...iaf skinninredningen men men de är jag de :9 ///Henrik |
|
hampe m3 |
synd på fälgen,(limo fälgarna) men bild mässigt ser den onekligen mkt fin ut, varit till salu fruktansvärt länge, förmodligen pga pris sättningen. mvh h |
|
Jag har kollat lite snabbt på bilen se ok ut,om du vill kan jag åka förbi där och syna den?? Mvh roger |
|
|
Kolla garanti rep på bmw och vid vilket miltal se ifall det klaffar med serviceboken och datum! Den är importerad för några årsen. sjysst färg på den!! Att milen är är kollade ska du inte bry dig om utan kolla själv med ett utdrag Mpower |
|
|
klroah Skulle vara jätte bussigt om du kunde syna den åt mig! Bor nämnligen i Stockholm så det e ju en bit. betan Håller med om färgen! |
|
| jösses vilket saftigt pris för den bilen! | |
| Alltid lika lustigt med annonser där säljaren hävdar att bilen aldrig är vinterkörd sen lägger dom ut en bild där bilen står på snö , oavsett om dom nu bara kört ut den ur garaget för att knäppa ett kort på den tycker jag det framstår som lite galet. | |
|
En lågmilad M3 E36 är ju alltid trevligt. Jag tycker den ser fräsch ut och har rätt färg och fälgar. Med lite småfix (blinkersen, växelspaksknoppen, M3-emblemet osv.) kan det nog bli en riktig pärla... Dock är ju priset i överkant, det hade varit mer rimligt på en helt original M3 GT med de milen. |
|
| jag skulle aldrig köpa något från den bilfirman, har haft ett helvette med dom... | |
|
Ulrik_ Vad har du gått igenom med den firman? Vad har hänt... |
|
| hm växelspaksknoppen bytt ser man på bilden, ett varningstecken eller hade de kanske tröttnat på den snygga originalknoppen i läder....? | |
|
mycket har hänt, min bil stog över 7 månader där helt i onödan pga av försäkringsärende. orkar inte berätta allt. dom är iaf idioter enligt mig och oerhört dåliga på kundbemötande. dom är bara intresserade av att sälja bilar inte ta hand om kund. |
|
| Bilen ser fin ut men priset är för högt.. köp en e46 cab i tyskland för de pengarna :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.