|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Har sett att diffusorplast säljs lite här och var på annonser, och undrar om det finns någon del av kofångaren man kan plocka av från standardvarianten för att montera på denna... Dvs att den blir M3-Varianten ? Har en M-Fångare nu, men sprucken... om det skulle passa skulle jag kunna kombinera ihop delarna från den med en standardfånager i gott skick. // MVH Jocke | |
| Man kan nämligen inte kolla via RealOEM, då det ligger nerre :/ | |
|
Den funkar ju finfint! Länk / Leon |
|
|
B-M , nu så =) Och om någon vill veta så verkar det som att det inte är samma fångare! De har iaf annat serienummer @ RealOEM |
|
|
Okej, ännu en rapport.. fick höra av säljaren att det går att byta ut plastdelen där nere till M3-Diffusorn.. och det gick utan problem! Alltså är det samma! Förutsatt att det inte är skillnad mellan sedan och coupévarianten?! Är det? // MVH Jocke |
|
|
passar säkert att sätta dit diffusorn..men de ser för taskigt ut! M3 fångaren är aningen lägre samt går ut på ett helt annat sätt i nederkant, vilket gör attdiffusorn ser "inbyggd" ut..sätter du samma diffusor på en original stötfångare så kommer den sticka ut å bara se bedrövlig ut! köp en komplett M3 fångare istället..kostar ju bara några tusingar.. mvh |
|
|
Nej! Precis vad jag inte ville höra! Har alltså köpt vanliga versionen av honom, Precis åkt sträckan malmö-helsingborg för att hämta den,bilen hade inte rullat mycket efter omlack så den är fin... Blir väl att ställa ut den på powerbörsen, någon som är sugen på en diamantsvart fångare? Även listerna är fångade. // MVH Jocke |
|
| Låter som ett en snikmoddning, genomskådas snabbt av ett öga med smak.. | |
|
hehe, kommer naturligtvis inte köra m-dfiffusorn på orginal.. Ptja, några tusingar.. svider lite mer än de 100kr jag gav för nylackade orginalfångaren // MVH Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.