|
|
|
|---|---|
| Borstfritt eller handtvätt... | |
|
Statoil vid A6 har flera tvätthallar. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke! Nu har du väl luktat på lackskyddet för mycket ;) Det finns ingen statoil vid A6 Preem vid solstickegatan har ca 8 platser flertalet med lyft. Preem jordbron har högtryckstvättar utomhus under tak. Q8 bankeryd har högtryck med varmvatten statoil bankeryd har gds hall. preem huskvarna har ca 5 gds hallar. Statoil kortebovägens borstfria rekomenderas av Mr Cap. |
|
|
Statoil på Ryhovsgatan (Eurostop) har högtryck och varmvatten. /Maria |
|
|
Hehehe, inte alls omöjligt. :-) Hummm, kanske var Preem. Jag var där och tvättade min inför Z-träffen för något år sedan. Det var iaf flera hallar och det var vid A6. Verkade vara en ganska ny anläggning. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Just det micke du är ju utsocknes, vid eurostop finns statoil med tvätt (inte långt från a6 rätt micke) | |
|
:-D ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
tack för tipsen! jag har dock aldrig varit i en gds-hall så jag måste passa på att fråga om det finns högtryckstvätt där!? =) |
|
|
I dem flesta ja. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Preem vid Åsenvägen/Solstickegatan har jag alltid kört med. Finns högtryck samt lyft men billigt är det inte, tror det var höjt till 160kr/timme nu. :( | |
| ligger precis där jag bor, så det lär ju vara ett bra alternativ! | |
|
Preem Huskvarna GDS är oslagbart, 65 kr/halvtimme, 120 för en timme om jag minns rätt. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.