|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skall köpa nytt lädervårdsmedels och undrar om denna är bra? Har läst div. på forumet om Meguiar, dock inte något om denna specifika produkt. Någon som vet om den är bra, prisvärd? Länk | |
|
Eller om denna är bra? Länk |
|
| det först nämnda har jag kört med på mb.mycket bra för de priset,funka göör bra för mig... | |
|
Vilken yta lämnar den efter sig? Vill återfå den matta ytan som skinnet har när det är nytt. Finns det något medel som kan åstadkomma det? |
|
| Inga fler som har erfarenhet och kan ge synpunkter? Mvh carl | |
Gemini__ |
Har testat de produkter du nämner. Jag föredrar dock Leather Masters sortiment. De har riktigt bra produkter avsedda för bilen. Brukar finnas hos din närmaste möbelhandlare. Kika lite längre ner på denna sida så ser du hur förpackningen ser ut. Kostar runt 260kr har jag för mig: Länk Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Här är rätt bild: Länk "Car Kit Detta kit innehåller allt du behöver för att ta hand om din bilinteriör i skinn. Det innehåller en läderrengöring, en läderkräm och en vinylrengöring för instrumentbrädan. Artikelnr: 1-1700100" |
| Gemini: Och då blir alltså skinnet matt som i irg. utförandet? Jag vill verkligen undvika att det blir sådär glansigt och får plastig look. Samtidigt vill man ju ha det rent och fräscht samt skyddat. | |
Gemini__ |
Blir garanterat inte glansigt. Tar effektivt bort smuts också. Jag nöjer mig inte med något annat än dessa produkter iaf. Lycka till! Mvh: Thomas |
| Jag använder BMW:s eget lädervårdskit. Tycker att det både rengör bra och ger en fin yta. | |
| Samma här, är mycket nöjd med läderkrämen, den rengör tom riktigt bra och ingen risk för att läderdoften skall försvinna. Har använt den och rengöringsskummet på creme-beige läder med gott resultat. | |
| Vad kostar BMW:s kit då? | |
|
Att bli av med 'glansen' på sliten skinnklädsel är väl lite som att med ratten...dvs omöjligt? ´Jag skulle nog satsa på att färga om stolen i stället för att slänga pengar på en massa läder medel som ger långt ifrån samma resultat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.