|
|
|
|---|---|
|
Jag måste ha sveriges enda 330 med röd tygklädsel :-) Om jag vill byta ut denna mot skinn eller halvskinn hur gör jag detta på enklaste och billigaste sätt? Har kollat bildelsbasen, men där finns inte mycket och det är samma grejer där hela tiden. Ska man kanske skaffa sportstolar och låta tyget vara kvar i baksätet? Vilka stolar ska man ha? Antar att man bör fundera på säkerheten. Vet inte om jag orkar bry mig, men är lite nyfiken på hur enkelt eller dyrt det är. | |
SpineKracker |
Klart enklast är om du kan komma över en beggad inredning, billigast också. Det är bara till att leta ihärdigt så dyker det nog upp något. Kan tänka mig att en komplett inredning till en E46 kostar runt 10K beggad, läder i fint skick..? |
| Hittade en hel inredning på skroten i Västerås som kom från en M3 E46 -07, svart skinn fram o. bak plus all annan inredning. Allt detta för det blygsamma priset 15tkr. Jag nappade dock ej så om du verkligen vill ha en sjysst inredning så kan du väl kika på Ansta Skrot i V-ås. Detta passar dock bara coupe/M3 bilar!!! Men leta på skroten dvs på www.bildelsbasen.se så hittar du säker nåt! | |
| Förresten titta här på powerbörsen där hade de nåt intressant i läder och för E46 sedan bilar! Värt o kolla upp iaf. Lycka till! | |
| Vilka modeller ska jag kika efter? Eftersom jag har en E46 Sedan är det bara detta som passar eller funkar 500-serien också tex? | |
SpineKracker |
5-serien funkar dessvärre inte utan ganska mycket modifikationer. |
| Alltså endast exakt rätt modell dvs E46 Sedan passar då? | |
|
Just nu är det inte många sedaner, men här kommer du säkert att finna det du söker. Räkna dock med att frakten kostar 1000-2000 kr. Länk **BMW-ägare i 27 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.