|
|
|
|---|---|
|
Detta måste ni bara se. En vit 3 serie kombi, men 4 avgasrör, svarta 19" fälgar, M emblem, M stil på front, sidor och häck samt massa kolfilber inslag. Mycket vacker bil!! Skulle tagit bild på häcken också, men frugan drog och slet i armen min och tyckte det var pinsamt:-) Länk Mvh Hosse | |
|
Kolla också Nightvision i grillen... Mvh Hosse |
|
|
Säkert en 320d med tanke på att vi är i norge! :-D |
|
|
hehe, jepp men denna var läcker! Mvh Hosse |
|
johanbengtsson |
Nya 3-serien är verkligen läcker som vit. |
|
Nya vita bilar har alltid varit snyggt.. undra om det är lika snygga om 5 år när man ska sälja? |
|
|
haha, vad är oddsen! Såg bilen engång till. Denna gången lite skitigare, men fick en bild på häcken iallafall. Mycket vackert som sagt! Länk Mvh Hosse |
|
| Snygg, även om 4 pipor känns lite overkill. | |
|
Hei Denne bilen er en 335:) Länk Det er dessverre mange 316 i Norge, men det er noen som satser:) |
|
|
Ny Link Länk |
|
|
Den nye linken over ble litt feil, men det er samme tråd:) se bildene øverst i tråden:) Enda en link Länk |
|
|
Gud vad matt jag blir av forum som har en struktur som forumet ovan. Hur hittar man någonsin någonting? Vem svarar till vem? Men - mycket snygg bil :) Även om M-märket bak ska bort. |
|
|
Skön ironi med ett 316-märkte när de tär en 335 :) Synd att det är lite dyrt att gasa i Norge bara. |
|
| Han sier at det er ganske morsomt når en Audi/mercedes/subaru eller lignende prøver seg ut fra et kryss:) de blir visst lange i maska når de skjønner at de ikke har sjangs til å følge med, hehe. | |
|
Vafan.. finns det NightVision till 3-serien? Hittar inte info om det någonstans på bmw.se //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Är det inte för den adaptiva farthållaren /Fredrik Swärd |
|
|
Det är nog farthållaren ja.. Ringde BMW och de visste inte vad jag dillade om :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Jävlar den var läcker, vill ha. Det är jävligt het med vit bil och svarta fälgar. | |
|
En krämvit X5 4,8IS hade varit nåt ja... Mvh Hosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.