|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| även baken är lite upprätad även om det inte är lika mycket som på caddyn. det är den svåraste biten att retuschera. | |
| Problemet är väl att få upp linjerna?! Har du testat att fundera i banorna caddy före 04? Där är ju själva "hytten" intakt men med ett skåp baktill. | |
| Länk | |
|
Jo har tänkt på det med men gillar inte det stuket . Men jag lyckas nog med att räta ut kaross och linjer så att det ser bra ut . Ja jag vet det blir en rejäl utmaning men kan en hel del om karosseri och riktning osv . |
|
| jo det är ju en annan sak men eftersom lasse ville ha det nyare stuket så körde jag på det. och som tidigare sagt är det svårt att göra det klockrent i photoshop. är inte jättegrym pådet heller. men ska gå en kurs i det nu i vår. | |
|
bag. Det var inte ditt jobb i photoshop jag tyckte var kass :-) Ett skåp är just ett skåp och tittar man lite så är det just midjan och höjden som åker upp, gör den inte det så tycker i vart fall jag att det fortfarande är en kombi. Om Lasse Kongo utgår från Caddy 04 så tror jag det blir svårt, men jag vet å andra sidan inte hur överjävlig han är på karroseri ;-) |
|
|
det kommer att se ut som att bilen är byggd av BMW Fabriken själva innan jag är nöjd . Blir den inte så så skrotar jag och säljer delarna det ska inte komma nått halvdant sopp-projekt ifrån mig . Tror att jag klarar av det mesta vad gäller plåt/karosserijobb . Kan eventuellt bli lite bättre på Engelska hjulet men |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.