|
|
|
|---|---|
|
Kanske inte rätt och fråga i ett "konkurrande" forum. Men är det ngn som vet vad som hänt med Toruingklubben.com Har försökt och maila dom som håller i det men får inget svar från dom. Mamma Mu är allas vän | |
|
Touringklubben ligger på is, det enda som är up to date är just forumet. Siten i sig fungerar men INGA uppdateringar görs på grund av att vi för närvarande inte har någon med rätt kunskap/tid/intresse/engangemang som krävs för att driva en sait. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ÄR det kunskaper i ASP, SQL som krävs? Eller finns det något annat sätt att göra sidan på? Känns lite synd att den bara ligger, för ni/dom som gjort den har gjort ett bra jobb med sidan. |
|
FredricF |
Det verkar som om www.touringklubben.com är helt nere nu. Nån som vet vad som händer där? /Fredric |
|
Klubben har lagts ner pga bristande intresse samt serverplats. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kommer inte ihåg vad som sades micke men finns materialet kvar kanske någon vill hosta det på en server för att bevara allt material, det finns ju massor med info och bilder där. Trist när det försvinner så bara. Även jag som inte har någon touring (dock en herrgårdsvagn) besökte sidan ibland och har ju bläddrat igenom tonvis med bilder från sajten. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Jodå, tror jag har det mesta kvar. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Mektipsen kanske går att lägga upp här på Autopower? Jag saknar ett tips om att montera värme i stolar.... Lars |
|
|
Mm, kan ju vara något att fundera på.. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag har en nästan tom server till mektipsen inkl bilder i fall det har intresse, jag saknar oxå att ha dom tipsen att bladdra i! ;) _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
| Vad händer med detta då? | |
|
Det går att göra om tipsen och lägga upp de här på AP men det är en del meck för mig innan jag kan skicka det vidare. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Går det inte o dunka upp touringklubben igen i annans ägo? | |
|
Gör det säkert om någon vill ta hand om det så skickar jag gärna ett par DVD med alla filer. Jag har varken tid, lust eller ork att driva en site till. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.