|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla denna länk! Killarna blåser en bilskojare rejält, fotar honom och hänger ut bilden på nätet. *asg* |
|
|
Säger som alla andra vad du än gör sälj inte bilen till denna, skuldebrev hit och dit...skit i affären bara, annars gör du dig olycklig... O.B.S Hoppas ingen med utlänskt ursprung tar inte illa upp... men offtas är det en kille men utlänskt ursprung som ringer och vill göra denna affär, är väldigt påstridig, ringer flera ggr...lägg på luren å skit i det bara... Patrik L |
|
|
Player, vilken länk? Mvh |
|
|
Bilköparen har faktiskt inte lovat mig mer än vad bilen är värd, Styrman1. Men efter alla dessa råd så blir det nog ett ordentligt snack med killen imorgon så får vi se vad han säger... Tack för alla tips!!! |
|
|
Hoppsan glömde visst länken :)) Länk |
|
|
Jag har också blivit uppringd av en man med utländsk brytning (säkert samma kille) som påstridigt vill "förmedla ett köp". Snackade: "-Ingen fara. Du får ett bindande kontrakt och allting". Bullshit! Man skall ALDRIG acceptera annat än kontanter (eller postväxel) i handen. Det är så lätt att få ett lån för de som inte har cash. Om de är någorlunda seriösa. Glöm denna köpare och bespara dig problem! Lycka till! |
|
netsix |
Snacka inte ens med killen utan strunta i allt, jag kan säga till 100% att du kommer att bli blåst. Det är en väldig vanlig blåsning. Det spelar ingen roll om det finns bindande kontrakt, skuldebrev osv. Förmodlingen har han falskt leg oxå. Tyvärr är det såna här grejer som ger ett visst folkslag dåligt rykte överlag, det finns ju faktiskt många som försöker göra rätt för sig. /netsix |
|
varför ska du snacka med honom? försök lura honom till Skåne! förresten, är han svensk? Det kanske är samma kille som är på bild på zatzy länken? fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
He he, den var bäst idag Player! Kolla på bilden Sjobusen och se om du känner igen honom i morgon. Lycka till, och var på din vakt! Skojarna brukar vara slipade! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.