|
|
|
|---|---|
|
Beställde en z4 coupé för ett par veckor sedan och väntar nu på att våren kommer. Den går i produktion v11. Ni som redan kör z4 coupé, vad tycker ni? Är det någon som vet hur många som rullar i Sverige? | |
|
Grattis till en fin bil! Vem längtar inte till våren.. Känns rätt långt borta just nu om man tittar ut genom fönstret. |
|
|
Grattis.. jo man längtar ju till våren men det är ju ett tag kvar... \\\Linus |
|
|
Grattis till en mycket fin bil....längtar som tusan jag med. Tar ut min i mitten av Mars. När kommer du att få bilen? Mvh Kristoffer |
|
|
Den kommer till Sverige i slutet på april. Jag lägger gärna ut lite bilder om det önskas. |
|
|
Vilket motoralternativ? |
|
|
Nice med lite bilder... Du får hänga med på Z:a träff i sommar så man får se skönheten =) Bilen =) Länk |
|
|
Jag får skrället i slutet på april. Acey, motoralternativen är antingen 3,0 (265hk) eller M-versionen. Jag valde snikmodellen :-) Men klämde i utrustning för 70000. M-versionen är lite för mycket. De som kört bägge menar att 3,0 räcker gott. CompactK, snygg bil! |
|
|
Höhö snikmodellen nu ska vi inte vara sånna ;) compactK: Är det klart för en Z träff än? Jag måste vara med detta år! |
|
|
Har inte koll på när Z-träffen blir detta året. Jag missade ju typ halva förra året då jag kom för sent och sen tillbringade några timmar på att söka upp dom..=). Trevligt var det iallafall den stund jag var med. Var nere i garaget och startade upp bilen igår..=) Äntligen säger jag bara, ska bli så jäkla gutt och ta ut den igen. Besiktning imorgon och sen får den stå en vecka för jag ska iväg med jobb. Så i mitten av Mars så blir det köra av...=) //Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
CompactK -> Oh, nästan så man måste ut till garaget och starta pärlan =) Ingen Zätaträff bokad i år ännu så vitt jag kan förstå. Men ändå lite "trångt" schema. Vår-träffen i Halmstad kommer att gå av stapeln i år igen! Sen är det väl BMW Springbreak osv... /// Viktor |
|
|
Vad finns det för Z-träffar? Blir det någon i närheten av skåne? Jonas A |
|
|
Vi hade en härligt träff förra sommaren i Värnamo. Det var riktigt trevligt... har för mig det kommer att ordnas i år igen. Tycker dock vi kan ha mer än en kanske...det är ju kul och träffa likasinnade =) Bilen =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.