|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har sökt i 2,5 timmar nu och känner mig allmänt uppgiven. Just nu har jag framspoilern på e39an som kom från -01. Har köpt en M5-spoiler och skulle vilja ha mektips och gärna bilder på hur bytet går till. Detta måste väl finnas!? Förhoppningsvis är jag kass på att söka. =) Tack på förhand. | |
|
Hej! JAg har inga bilder men. ta port alla skruvar och nitar i hjulhuset som är fast i spoilern. Sedan så har du två stora torx skruvar under fram på spoilern. Det sitter i två ganska kraftiga mettalarmar som kommer från karroesen. SEdan är det bara att dra fram stoiler försiktigt tills den lossnar helt. Det finns inga andra skruvar eller nåt. OBS koppla bort dimljuskablarna oxå kom jag på. Det är väldigt enkelt, ja om man har gjort engång så. Lycka till. |
|
| Tack för detta. | |
|
detta är en bra sida : Länk |
|
|
Tack ch a! Visst finns det lite tips där... I vilket fall har jag fått för mig att det inte är särskilt svårt att byta. Tänkte bara att det borde finnas ett mektips eftersom jag ser M-spoilers säljas hela tiden...Jag kanske gör ett tips och lägger upp om ingen hinner före! =) Letar även efter mektips för hur man byter orginalspeglarna till M3. //Marc |
|
| Här finns lite bilder: Länk | |
| Ja men, det är ju strålande! =) Tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.