|
|
|
|---|---|
|
Hej. letar efter en e34, modell roligare. hittade en m5-90 som enligt ägaren skulle vara jättefin. regnr rje655. någon på detta härliga forum som har info om denna (har 70 mil enkel resa för att titta på den) vore tacksam för svar. | |
|
Länk till den ///Micke |
|
|
Tillfälle bmw m5 kanonfin -90 Insänd av Per-erik Markusson 6 feb, 22:04. Ta bort, ändra, förnya. Begagnatförsäkring Ny! Pris: 45 000:- Årsmodell: 1990 Miltal: 20 000 - 24 999 Visa på karta/satellit Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin SÄLJER NU MIN FINA BIL,DEN ÄR I MYCKET FINT SKICK MED MYCKET NYA DELAR,OCH HAR FRONTEN FRÅN 92 ÅRSMODELL, VINDRUTA,STÖTDÄMPARE,BROMSAR,VATTENPUMP,FÖRDELARLO CK, MOTORVÄRMARE ,KOMPLETTA VINTERHJUL PÅ LÄTTMET FÄLGAR NÄSTAN NYA, SERVICEBOK,SOMMARHJUL 17 TUM MED 255'45'17 FRAM 235'45'17 MED BRA MÖNSTER. HAR FOTO ATT SKICKA VID INTRESSE. INGA PRATKVARNAR TACK!! så har han skrivit i annonsen |
|
| Kolla vägverkets hemsida.... | |
|
Vart finns den då ? Nån skulle väl kunna åka förbi och kolla den åt dig om nån här bor i närheten . M som i Motor |
|
|
bilen står i dorotea. har pratat med ägaren,mycket trevlig kille. frågan för stunden är om man lurar sig själv att köpa m5 i den här prisklassen. gick tydligen igenom bes. utan problem i höstas. ingen rost etc etc. vad har ni för erfarenheter av att köpa en så gammal bil. |
|
| Jag köpte en som gått längre(ärlig mätarställning) för 10 papp mer för precis ett år sedan, inte haft några prob alls. Köpte mig 16" vintersulor och åkte och körde hem den för att sedan ställa av :) | |
| Den låter ju fin. Frågan är bara varför fronten är bytt... | |
| Man byter den inte förutom när något går sönder ;) Det är inte samma front/läpp på 92an som 90an, rätt säker. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.